Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: Steam Box of PC?

Steam Box of PC? 05 Nov 2013 03:33 #1

• Oemfoefoe
  • Oemfoefoe's Avatar Topic Author
  • Away
  • Administrator
  • Administrator
  • Thank you received: 646

Steam BoxValve heeft het prototype van de Steam Machine/Steam Box getoond. Echter de aangekondigde prijzen kunnen ervoor gaan zorgen dat deze console geen lang leven beschoren is.

De hardware liegt er in ieder geval niet om. De Steam Box zal wat dat betreft met kop en schouders boven de andere consoles uitsteken. Het feit dat de console modulair is op gebouwd, is weer een hele grote plus. Het apparaat is hierdoor geschikt voor upgrades van losse componenten. Dit kan er uiteindelijk er weer voor zorgen dat de consument op lange termijn goedkoper uit zal zijn.

Denk jij dat de Steam Box het ei van Columbus is en dat het een succes wordt? Of wordt het een flop en zullen de Steam-liefhebbers hun games op de PC blijven spelen. 

Steam Box wordt een succes20%
Nee, de gamers blijven hun Steam-games op de PC spelen80%

Total votes: 5

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Steam Box of PC? 05 Nov 2013 10:14 #2

• Roodkapje
  • Roodkapje's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 47
Ik denk dat het een succes wordt, maar ik blijf lekker zelf mijn PC in elkaar zetten :)

Patent houder van "Operation Roodkapje" © ® \o/

Steam Box of PC? 07 Nov 2013 13:27 #3

• Tiuri2000
  • Tiuri2000's Avatar
  • Proud member of 31gaming.nl
  • Proud member of 31gaming.nl
  • Thank you received: 55
Ik hou het bij mijn game-pc, hoewel de steambox wel interessant is door zijn relatief kleine en modulaire ontwerp.

HW Specs / ...as the saying goes, statistics are often used like a drunken man uses a lamp-post -- for support rather than illumination.
  • Page:
  • 1