Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: [PC] Harddisk Fragmentatie

[PC] Harddisk Fragmentatie 19 Feb 2009 22:04 #1

• Tiuri2000
  • Tiuri2000's Avatar Topic Author
  • Proud member of 31gaming.nl
  • Thank you received: 55
Iedereen heeft last van gefragmenteerde schijven en we hebben allemaal een hekel aan defragmenteren, daarom was dit volgende (gratis) tooltje wel interressant!

Features:
-Inplannen van het defragmenteren.
-Auto defrag, defraggen wanneer je niets doet met de pc.
-Houdt bij welke bestanden je echt vaak gebruikt en die zal die dan ook zo verplaatsen dat je het ook 'performance-gewijs' kunt gebruiken.
-Defragmenteren zonder performance verlies (yeah right... dat kan wel zijn maar het kost altijd resources wat ze ook zeggen, ik ben het nog aan het proberen, we zullen zien)

Geschikt voor de volgende Windows versies: Windows 7, Vista, XP, 2000, en Windows Server Edities (32-bit en 64-bit)

Smart Defrag Homepage Download link

Iemand suggesties of ervaringen? Post het even, ik ben altijd geinterresseerd in alternatieven.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

HW Specs / ...as the saying goes, statistics are often used like a drunken man uses a lamp-post -- for support rather than illumination.

[PC] Harddisk Fragmentatie 19 Feb 2009 22:31 #2

• TallManNL
  • TallManNL's Avatar
  • Thank you received: 0
recentelijk met jkdefrag (wordt [url=http://www.mydefrag.com:1epeoitx]mydefrag[/url]) bezig geweest.

- Verschillende sorteer mogelijkheden (alfabetisch (dus de fies in de mappen staan bij elkaar) op last used date en andere)
- Space hogs (grote files, windows backup/service pack/shadow copy files, .avi, .mp3) worden achter op je schijf gegooit en kleine bestanden vooraan.
- In mydefrag kun je mbv scripts zelf de volgorde etc. aangeven.
- Map/File afzonderlijk defraggen.

Heeft me een behoorlijk verschil opgeleverd op mijn werklaptop waar de windowsdefragger het fragmentatiepercentage eigenlijk niet meer omlaag kreeg.

geheelonthouder met geheugenverlies.
Nietsnut in Denemarken

[PC] Harddisk Fragmentatie 20 Feb 2009 09:09 #3

• Roodkapje
  • Roodkapje's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 47
_stupid Die ga ik ook gebruiken voortaan. Niet dat ik dat vaak doe, maar mijn games gaan achteruit wat betreft laadtijden dus na wat overleg met Langemans leek JKdefrag ons de beste optie :D En het mooiste is nog dat die "J" in de naam geen fuck met Java te maken heeft, zoals een of ander figuur dacht :+

Patent houder van "Operation Roodkapje" © ® \o/

[PC] Harddisk Fragmentatie 20 Feb 2009 19:59 #4

• Tiuri2000
  • Tiuri2000's Avatar Topic Author
  • Thank you received: 55
Heb hem ook eens binnengehaald via deze download pagina
En hij werkt dus ook gewoon met windows 7, geen andere api aanwezig kennelijk!

HW Specs / ...as the saying goes, statistics are often used like a drunken man uses a lamp-post -- for support rather than illumination.
  • Page:
  • 1
Moderators: Oemfoefoeciris