Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: Goat Simulator: Waste of Space (DLC)

Goat Simulator: Waste of Space (DLC) 29 May 2016 00:55 #1

• Oemfoefoe
  • Oemfoefoe's Avatar Topic Author
  • Away
  • Administrator
  • Administrator
  • Thank you received: 646
Een van de meest melige, doch ontzettend populaire indies is...

Een van de meest melige, doch ontzettend populaire indies is terug met nieuwe, absurde DLC. Je bent een geit geweest in het dagelijks leven. Je overviel banken als een geit. Je werd de held in een epische MMO-saga. Je was zelfs een geit in de zombie-apocalyps. Nu krijg je de kans om een geit te zijn... in space. In Waste of Space verlaat je de aarde en ga je op avontuur in space. Ja, alsof Goat Simulator nog niet gestoord genoeg was, worden nu ook lightsabers, ruimteschepen en talloze referenties naar sci-fi-toppers aan de game toegevoegd. Waar houdt het op...

In de woorden van de ontwikkelaar zelf: "Goat Simulator verlaat eindelijk de planeet waar het gemaakt is om de eindeloze mogelijkheden van de ruimte te ontdekken (maar we hadden slechts tijd om een beetje te ontdekken). Beter kan ik het niet beschrijven. Wel kan ik daar nog aan toevoegen dat de game een directe sneer is richting indie-fans zoals ik. Ja, Goat Simulator maakt ons en onze crowd funding-behoeften belachelijk. Gelijk hebben ze. Check Goat Simulator: Waste of Space nu via Steam voor 4,99 euro.

Via ign.com

The following user(s) said Thank You: Roodkapje

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Goat Simulator: Waste of Space (DLC) 30 May 2016 21:19 #2

• Roodkapje
  • Roodkapje's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 47
Dubbel ?!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Patent houder van "Operation Roodkapje" © ® \o/
  • Page:
  • 1
Moderators: Oemfoefoeciris