Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: [TS2] Echo in TS

[TS2] Echo in TS 08 Aug 2006 11:53 #1

• Ruza
  • Ruza's Avatar Topic Author
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 17
Kan iemand mij misschien uitleggen waardoor een echo in TS zoal kan voorkomen?
Ik heb nml onlangs mn pc'tje opnieuw geinstalled maar krijg nu mijn TS niet meer goed werkend (lees: met echo). Nu heb ik al van alles geprobeerd helaas zonder resultaat. Als ik weet waar het aan kan liggen dan weet ik ook waar ik moet gaan zoeken. Voorheen werkte het nml wel prima.
Thx!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Ad Vitam Aeternam

[TS2] Echo in TS 08 Aug 2006 11:56 #2

• TallManNL
  • TallManNL's Avatar
  • Proud member of 31gaming.nl
  • Thank you received: 0
We gaan vanaaf @ ts wel ff apart zitten om dit dan aan te kijken, stuk makkelijker dan hier suggesties neerplempen.

Kan van alles zijn. Bijvoorbeeld simpelweg een te hoog mic volume of een te hard geluid op je headset wat cheapass headsets dan nog aan de mic doorgeven.

geheelonthouder met geheugenverlies.
Nietsnut in Denemarken

[TS2] Echo in TS 08 Aug 2006 20:47 #3

• dersan
  • dersan's Avatar
  • Registered
  • Registered
Zit je misschien toevallig in Denemarken?

[TS2] Echo in TS 09 Aug 2006 21:55 #4

• Ruza
  • Contributor
  • Contributor
Nu nog een probleem met TS. Ik krijg continu de melding 'bad response' als ik op de HuT TS wil aanloggen:

[21:54:54] Connecting to 130.89.168.175:6666
[21:54:54] Got a bad response from the server

Meer mensen last van :?:

Ad Vitam Aeternam

[TS2] Echo in TS 09 Aug 2006 22:19 #5

• Heinrich
  • Heinrich's Avatar
  • Thank you received: 24

[HuT] Ruza wrote: Nu nog een probleem met TS. Ik krijg continu de melding 'bad response' als ik op de HuT TS wil aanloggen:

[21:54:54] Connecting to 130.89.168.175:6666
[21:54:54] Got a bad response from the server

Meer mensen last van :?:

Niet dat ik weet. Tis er druk zat anders. Probeer eens als gewone user in te loggen, dus zonder "Login Name" en zonder "User Password" in te vullen.

[TS2] Echo in TS 10 Aug 2006 08:43 #6

• Ruza
  • Contributor
  • Contributor

[HuT] Heinrich.nl wrote: Probeer eens als gewone user in te loggen, dus zonder "Login Name" en zonder "User Password" in te vullen.

Heb ik ook al geprobeerd, zelfde resultaat. Het vage is dat ik dit meer heb gehad alleen dan op mn laptop. Toen ik voor een war mijn laptop als 2de pc op TS wilde aanloggen (als botje) gebeurde precies hetzelfde, toen niet veel tijd ingestoken want mn normale pc deed het gewoon. Nu dus niet meer :cry:
Ik neem aan dat het ook niets met poorten en router te maken kan hebben aangezien ik gewoon op de backup TS kan aanloggen.....

Nog even een ander vraagje erbij, wat is een goede headset waar je niet de hoofdprijs voor hoeft te betalen? De Sharkoon die ik nu heb, daar hangt de mic met plakband vast (ga nooit op zo'n ding zitten)....

Ad Vitam Aeternam

[TS2] Echo in TS 10 Aug 2006 10:06 #7

• Spuugvuur
  • Spuugvuur's Avatar
  • Registered
  • Registered
Ik heb een Logitech Premium Headset dacht ik, heeft me toendertijd 40 euro gekocht, maar tis wel een fijn ding (en stevig, volume regelaar en muteknop aan het draad vast gemaakt, afijn wel een fijn ding)

[TS2] Echo in TS 10 Aug 2006 20:07 #8

• Heinrich
  • Heinrich's Avatar

[HuT] Ruza wrote:

[HuT] Heinrich.nl wrote: Probeer eens als gewone user in te loggen, dus zonder "Login Name" en zonder "User Password" in te vullen.

Heb ik ook al geprobeerd, zelfde resultaat. Het vage is dat ik dit meer heb gehad alleen dan op mn laptop. Toen ik voor een war mijn laptop als 2de pc op TS wilde aanloggen (als botje) gebeurde precies hetzelfde, toen niet veel tijd ingestoken want mn normale pc deed het gewoon. Nu dus niet meer :cry:
Ik neem aan dat het ook niets met poorten en router te maken kan hebben aangezien ik gewoon op de backup TS kan aanloggen.....

Ruza, ik heb ff gezocht voor je op de teamspeaksite en heb het volgende gevonden.

Q: When I try to connect to a TeamSpeak server I keep getting the message 'Got a bad response from the server'. What does this error mean?

A:
This message indicates that you're trying to connect to a TeamSpeak 2 RC1 Server with a TeamSpeak 2 RC2 Client or vice versa.

As you can see from this errormessage, RC1 and RC2 are incompatible, so you should update both (server and client) to TeamSpeak 2 RC2.

Wat betekent dit? Waarschijnlijk gebruik jij nog een oude (RC1) ts client en daarmee kan jij niet op de HuT ts inloggen, dat is namelijk een RC2 versie. En de backup ts server (die van mij) is namelijk nog een RC1 versie. Mijn ervaring is dat je met een RC2 client op beide server versie's in kan loggen maar met de RC1 client kan je alleen maar op de RC1 server inloggen.

Download hier de client. Wel ff op die pagina naar beneden scrollen en op "I agree" klikken.

[TS2] Echo in TS 11 Aug 2006 11:21 #9

• Ruza
  • Contributor
  • Contributor
Hein, dank voor je moeite maar ik heb de RC2 client al. Maar ik heb het zelf gevonden, mcafee blocked de poort van de HuT TS (6666 dus).
Wist ik al want ik heb het al eerder moeten aanpassen maar was het vergeten :oops: , Tynus wees me erop.
Toch bedankt voor de moeite _0_ morgen nog ff nieuw headsetje halen en dan zal alles wel weer werken :D

Ad Vitam Aeternam

[TS2] Echo in TS 11 Aug 2006 20:11 #10

• Heinrich
  • Heinrich's Avatar
Oke, graag gedaan hoor. Hoop je snel weer te spreken op ts dan.

• Page:
  • 1
Moderators: Oemfoefoeciris