Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Indeling teamspeak

Indeling teamspeak 10 Dec 2009 23:11 #21

• Oemfoefoe
  • Oemfoefoe's Avatar Topic Author
  • Away
  • Administrator
  • Administrator
  • Thank you received: 646
Goed punt Harrie.....gaandeweg stuiten wij op organisatorische problemen. Een verandering hoeft inderdaad niet beter te zijn en daarom hebben we graag feedback over deze zaken.

Thijs en ik zijn atm met het probleem bezig, of liever gezegd: een oplossing daarvan.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Indeling teamspeak 10 Dec 2009 23:28 #22

• ciris
  • ciris's Avatar
  • Away
  • Administrator
  • Administrator
  • Thank you received: 261
Check, subchannels zijn weg gezien die de rechten overnamen van channels. Subs zijn nu channels geworden zodat je die per channel eigen rechten kan geven.

Indeling teamspeak 13 Dec 2009 03:00 #23

• Oemfoefoe
  • Oemfoefoe's Avatar Topic Author
  • Away
  • Administrator
  • Administrator
  • Thank you received: 646
Even een kleine uitleg hoe en waarom de indeling van ts is veranderd....

Allereerst hebben we een aantal kanalen verwijderd omdat deze eigenlijk nooit meer werden gebruikt en dit kwam de overzichtelijkheid niet ten goede. In plaats van gespecificeerde kanalen zoals BF2, TF2, et cetera hebben we de kanalen benoemd naar de genre van het spel. Wij denken dat op deze manier teamspeak efficiënter wordt gebruikt.

Verder hebben we nagedacht hoe we het doneren kunnen stimuleren. En dit bereik je door privileges toe te kennen. Ik zal de pakketten hieronder nog eens opsommen zodat Friends en gasten hierover ook worden geïnformeerd.

Pakket A, €15,- per jaar
Geregistreerd user op teamspeak (R). Dit geeft de volgende rechten:
- Create channels (U) en subchannels, eventueel password protected
- Move players between channels
- Send text to player
- Send text to channel

Toegang tot het Membergedeelte van het forum

HuT-Gaming.eu e-mail forward

Korting bij HuT-uitjes

Pakket B, €25,- per jaar
Geregistreerd user op teamspeak (R CA). Dit geeft de volgende rechten:
- Create channels (U) en subchannels, eventueel password protected
- Move players between channels
- Send text to player
- Send text to channel
- Send text to all
- Channel commander
- Kick player from the channel
- Kick player from the server
Uiteraard moet er met de laatste twee punten volwassen mee worden omgegaan. Bij misbruik zal er worden gevalueerd of deze rechten beschikbaar moeten blijven.

Toegang tot het Membergedeelte van het forum

HuT-Gaming.eu e-mail forward

Korting bij HuT-uitjes

Via webbrowser toegankelijk personal online storage van 2GB. Uiteraard is deze password protected.

Het is de bedoeling dat deze informatie straks kan worden opgezocht op de toekomstige frontpage.

Alle public channels hebben op het moment een maximum van 3 users (U). Members (R) kunnen zich te allen tijde een volle channel joinen door zichzelf erheen te slepen.

Aangezien er op de Incomming geen limiet kan worden ingesteld, wat overigens logisch is, is dit kanaal 'moderated' (M) gemaakt. Dit houdt in dat er niet in kan worden gesproken.
Op deze manier is Incomming niet interessant meer en zal men direct een kanaal moeten kiezen waar we wel bepaalde restricties voor users (U) kunnen opleggen. Tevens voorkomt dit dat er bijvoorbeeld 13 man aan het gamen zijn terwijl ze nog in Incomming zitten.

Fullmember channels en 'BRB/AFK' kennen geen maximum aantal users. Echter in de laatste kan weer niet worden gesproken.

Ik hoop dat de gedachte hierachter duidelijk is. Het is voor ons ook even testen of dit systeem goed werkt. Wanneer je op problemen stuit, schroom niet om het even te melden.

Indeling teamspeak 01 Jun 2011 23:25 #24

• Klaassenster
  • Klaassenster's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 49
Soms zitten er mensen na het aanmelden alléén in het Admin kanaal.

Is het mij dan toegestaan die naar een member kanaal te slepen, waar ik ook alleen in zit?

Anders kunnen ze toch beter naar AFK?

[img].jpg
[url=http://www.speedtest.net:f27yqeup]
[/url]
  • Page:
  • 1
  • 2
Moderators: Oemfoefoeciris