Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Maniac zegt even gedag.

Maniac zegt even gedag. 09 Jun 2009 00:30 #21

• Firex
  • Firex's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 23
Ik heb het hier zojuist al ter sprake gebracht, helaas is dat in dit topic begonnen.
Maar ik vind dat maniac ook het recht heeft om te weten wat ik schrijf als ik zijn naam gebruik in een posts.
Ik heb net mijn standpunten duidelijk gemaakt, met dingen die ik graag anders zie.

Als je er echt op staat dat het in een ander topic verder moet, dan respecteer ik dat en maak ik een topic in het member gedeelte.
Maar ik zou de discussie graag in dit topic verder houden, zodat maniac het kan lezen en mee kan discussiëren.
Die heeft blijkbaar ook nog een paar dingen op te merken waar we van kunnen leren, anders gaat zo'n vaste member niet weg.
Misschien heeft sui ook nog wat te zeggen?

Samen komen we er wel uit. _beer
The topic has been locked.

Maniac zegt even gedag. 09 Jun 2009 00:40 #22

• [HuT] TyNuS
  • [HuT] TyNuS's Avatar
  • Registered
  • Registered
  • Thank you received: 0
_thumbsup

Ik zie geen reden waarom deze discussie hier niet gevoerd kan worden _scratch

iets van kaatsen en verwachten enzo

Maniac zegt even gedag. 09 Jun 2009 08:05 #23

• TallManNL
  • TallManNL's Avatar
  • Proud member of 31gaming.nl
Ik heb overigens nog weinig discussie gezien, hooguit wat stellingen, maar verder niet echts iets waar ik op een zinnige manier op kan inhaken. Ik zou ook graag de suggesties zien hoe dingen beter kunnen.

De discussie hier houden vind ik overigens niet handig omdat al eerder in dit topic is aangetoond dat er nogal makkelijk met modder gegooid wordt wat juist niet in een discussie thuishoort. Als er hier verder gediscussieerd gaat worden zal ik het niet afbreken, maar ik ga er zeker niet in deelnemen vanwege bovenstaande punten.
Als ik persoonlijk wordt aangevallen dan wil ik daarop kunnen reageren, maar dat kan dan weer niet zonder de minpunten van bepaalde stellingen/PERSONEN te vermelden wat ik toch niet in public wil doen.
geheelonthouder met geheugenverlies.
Nietsnut in Denemarken

Maniac zegt even gedag. 09 Jun 2009 09:42 #24

• Roodkapje
  • Roodkapje's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 47

" wrote: HuT[ Firex":2wrscz29]Pep, ik ben er van overtuigd dat er voor alles oplossingen zijn.
Dat zit ook in één van mijn twee levens motto's:
- Voor alles is een oplossing
- En waar eens wil is, is een weg (maar die speelt nu niet mee)

Moet je hem wel goed spellen _schater

Maar ehh ik denk dat jij je teveel door anderen laat beinvloeden en het zijn nou net toevallig de 2 personen die zogenaamd weg zijn die jou veel beinvloeden. Probeer het eens even zelf allemaal te bekijken met een neutraal zicht op het geheel. Weet bijna 100% zeker dat je er dan anders over denkt.

Door jouw huidige standpunt zeg maar zou ik bijna _stupid @ post van Pep willen doen, maar ik ben dus van mening dat het puur invloeden door anderen zijn bij jou en dat we jou nog heel lang zullen zien ;)
Patent houder van "Operation Roodkapje" © ® \o/

Maniac zegt even gedag. 09 Jun 2009 09:59 #25

• ManiacsHouse
  • ManiacsHouse's Avatar Topic Author
  • Registered
  • Registered

" wrote: HuT[ Roodkapje":guzfqi6m]

Kijk dat bedoel(en) ik (wij) nou. Je geeft weer een geweldig voorbeeld. Je kan iemand nemen en tolereren zoals hij is. Of degene afzeiken tot in details.

Wel of niet beïnvloeden. Blijkbaar heb ik dan toch invloed op meerdere mensen of men is het gewoon (deels) met mij eens. En kijk eens naar jezelf. Achterna lopen is ook een vorm van beïnvloed zijn.
Everbody is gay...

Maniac zegt even gedag. 09 Jun 2009 10:13 #26

• Roodkapje
  • Roodkapje's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 47
ManiacsHouse":10gcn2xa][quote=\n

HuT[ Roodkapje":10gcn2xa]

Kijk dat bedoel(en) ik (wij) nou. Je geeft weer een geweldig voorbeeld. Je kan iemand nemen en tolereren zoals hij is. Of degene afzeiken tot in details.[/quote]
Dat is een geintje en geen afzeiken. Als je dat nog niet door hebt :roll:

En kijk eens naar jezelf. Achterna lopen is ook een vorm van beïnvloed zijn.

Oh kijk dat vind ik een mooie : Mijn eigen opmerkingen tegen me gebruiken => Lekker makkelijk als je effe niks kan verzinnen !!
Patent houder van "Operation Roodkapje" © ® \o/

Maniac zegt even gedag. 09 Jun 2009 13:17 #27

• Firex
  • Firex's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
Mensen, mensen, laten we het gezellig houden!

" wrote: HuT[ Firex":2l2zdd9n]Dat discussies en dergelijke als wij members het ergens niet mee eens zijn, worden afgekapt en/of licht worden afgeflamed en/of dat je wordt afgebekt.
Dat onze mening niet wordt gehoord en dat er weinig tot niks mee wordt gedaan.
Dat je, je mond niet open mag trekken als je het ergens niet mee eens bent. En dat er af en toe censuur wordt gepleegd.

Dit zijn nu weliswaar allemaal negatieve dingen die de laatste tijd vaak spelen, die vast en hopelijk wel weer overgaan. Zolang er maar over gepraat wordt!!

Laten we om te beginnen hier eens naar kijken.

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 02:37 #28

• Harrie69
  • Harrie69's Avatar
  • Thank you received: 20
Ho es, wat een verhaal zeg.
Persoonlijk vind ik de soep niet zo heet gegeten als wordt opgediend.

Ik vind dat het in het algemeen prima gaat bij HuT.
2x had ik wat problemen met admin werk van ciris
1x met admin werk van tallman
1x een vraag mbt het budget
En de chips van Maniac trok ik de laatste keer echt niet meer

Van bovenstaande 4 dingen heb ik ter plekke allemaal wat van gezegd.
En daarna was het allemaal weer heel gemoedelijk.

Ik denk dat diverse mensen wat moeite hebben om een grijs gebied aan te brengen
Het is ofwel goed, ofwel er gebeurt iets en dan is ALLES kut en wordt direct het lidmaatschap opgezegd en accounts disabled.

Er bestaan heel vaak 2 waarheden naast elkaar, maar sommige mensen kunnen maar uit 1 kiezen. (ik heb er zelf ook wel eens moeite mee)
Het is OF klote OF leuk.
De waarheid is echter: Het is EN klote EN leuk.

En PS: Ciris en Tallman zijn uit hetzelfde hout gesneden als jij Maniac, daarom botst dat ook zo makkelijk, zij denken OOK teveel in zwart-wit. Daarom gaat het vaak ook zo bot en ongenuanceerd van hun kant.

Wel jammer dat jullie er met z'n drieen niet uit kunnen komen.
Zwaktebod van Maniac om de handdoek in de ring te gooien.
Zwaktebod van Ciris (en beetje tallman) om een lid zo te laten vallen en binnen 1 minuut een account te disabelen.
Een admin onwaardig om niet te vechten voor zijn leden lijkt mij.

(En kom niet met het excuus dat hij het zelf wou, dat is alleen maar je gelijk halen achteraf, feit blijft dat je op zo'n moment niet voor je members staat en meegaat in ongenuanceerd gedrag)

Vind het voor Fire tekenend, dat HIJ wel voor andere leden gaat staan en het belang van de HuT groep inziet.
Dat is iets waar deze 3 heren nog veel van kunnen leren. En kapje ook, want die erkent de grootsheid van deze daad totaal niet.

Fire for admin! 8)
BMW 545i - V8 baby

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 10:13 #29

• ciris
  • ciris's Avatar
  • Away
  • Administrator
  • Administrator
  • Thank you received: 261
Even voor de duidelijkheid Harrie, en dat is meteen het laatste wat ik erover wil zeggen, zijn account is niet na een minuut gedisabled. Zijn account heb ik gedisabled nadat Maniac met de zoveelste flame om de hoek kwam zetten. Heel toevallig kwam mijn naam weer in die post voor. Aangezien dat niet de eerste keer is dat Maniac zoiets flikt had ik het wel een beetje gehad met dat geleuter. Zeker als hij dat gaat doen nadat hij heeft aangegeven om te stoppen. Zelfs in deze startpost kan hij het niet laten om toch net even de grens op te zoeken van wat er word toegestaan.

ManiacsHouse wrote:
Buiten een aantal mensen daargelaten (die niet kunnen communiceren en dat nooit hebben geleerd blijkbaar en er zitten voor hun eigen status) vind ik jullie toffe gasten.

De reden waarom ik dan op een gegeven moment uit nood zijn account disable is omdat ik het niet normaal vind dat je continu zo op de man speelt. Toevallig ging het uiteraard weer om mijn eigen persoon. Als daarf een ander naampje had gestaan had ik excact hetzelfde gedaan namelijk. Wat mij betreft had Maniac namelijk de grenzen van fatsoen allang overtreden. Ik neem aan dat we met zijn allen het polletje nog kunnen herinneren waarin hij publiekelijk iemand (ik toevallig ja) aan de schandpaal nagelt? Toevallig was ik weer degene die dat topic als eerste zag en inderdaad direct weghaalde. En waarfom? Niet omdat het om mijn persoon ging maar omdat het het ronduit associaal is om met dat soort middelen iemand zwart te maken. Stemmingmakerij noemen ze dat ook wel. En nogmaals, had daar bijv. de naam firex gestaan dan had ik de poll net zo snel en net zo agressief weggehaald. Ook voor iemand anders had ik mijn handen in het vuur gestoken en het gezeik van andere members en het onbegrip van de admins op mijn hals gehaald. Aangezien ik vaker online ben op tijden dat andere admins dat niet zijn kom ik blijkbaar dit soort dingen snelller tegen en ik ga dan niet afwachten totdat een andere admin er maar wat aan doet.

Zoals gezegd, ik ben er klaar mee. Discussieer verder een eind weg maar als jullie vinden dat iemand die altijd net onder de gordel slaat en net op het randje van fatsoen reageert een "vriend" van HuT is, dan zou ik me maar eens achter me oren gaan krabben wat je eigen fatsoensnormen zijn.

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 10:57 #30

• Harrie69
  • Harrie69's Avatar
  • Thank you received: 20
Tja dat is ook wel weer zo...

Toch jammer allemaal...
Heb er verder ook niks meer over te zeggen eigenlijk.
BMW 545i - V8 baby

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 11:33 #31

• ManiacsHouse
  • ManiacsHouse's Avatar Topic Author
  • Registered
  • Registered
Als Fire als bijvoorbeeld admin zijnde zich zo kort door de bocht zou gedragen had ik ook net zo gereageerd als ik nu heb gedaan. Hoge bomen vangen veel wind.

Dat jij nu aangeeft dat de flames richting jou gingen zit wel wat in natuurlijk. Echter als je flames krijgt en ook andere mensen commentaar hebben op je handel en wandel dan moet jij je ook eens achter je oren krabben lijkt mij. Dat jij in pm's dingen typt als 'ik heb wel wat anders te doen dan het gezeur van members aan te horen' geeft mij genoeg reden om de vraag te stellen of iemand wel of geen admin moet zijn.
Everbody is gay...

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 11:38 #32

• ciris
  • ciris's Avatar
  • Away
  • Administrator
  • Administrator
Misschien dat je me even moet helpen herinneren welke pm dat is geweest dan.

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 12:03 #33

• TallManNL
  • TallManNL's Avatar
Sowieso maniac, waarom moet er geflamed worden.
Ik heb echt zelden op een normale manier iets door je aangekaart zien worden. Dat moet bij jou schijnbaar altijd met steken onder water gepaard gaan. Probeer eens in te zien dat die steken onderwater een berg weerstand en onwil creeert om naar je te luisteren.
Over gedrag richting anderen ben jij wel de laatste die iemand de les mag lezen.
geheelonthouder met geheugenverlies.
Nietsnut in Denemarken

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 12:09 #34

• Oemfoefoe
  • Oemfoefoe's Avatar
  • Away
  • Administrator
  • Administrator
  • Thank you received: 646
[Volstrekt nutteloze opmerkingmodus]
Er wordt in ieder geval 'gepraat' over de situatie.....

Imho is dat weer een pluspuntje. ;)
[/Volstrekt nutteloze opmerkingmodus]

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 13:16 #35

• Torque
  • Torque's Avatar
  • Thank you received: 18

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 13:17 #36

• Firex
  • Firex's Avatar
  • Contributor
  • Contributor

[HuT] ciris wrote: Misschien dat je me even moet helpen herinneren welke pm dat is geweest dan.

Dat gaat om deze pm, maar ik moet wel toegeven dat het de laatste tijd niet zo meer speelt.
Het is dan ook een bericht van ong. 3 maanden geleden.

Mijn bericht:

Beste Thijs, het valt me erg op dat je de laatste tijd (met name de laatste 2 dagen) extreem streng modereert.
En dan op een manier dat het niet leuk meer is. Ik denk dat harrie daarom zijn antwoord kort af: "Nee." gaf.
Ik denk dat een hoop admins en members mijn mening delen. Van enkele weet ik dat al.
Zoals je kan zien van de andere admins, editen/deleten/mod-breaken hun maar heel enkele keren en dat is ook goed.
Maar op deze manier hoe jij het doet, word het forum wel erg serieus en saai.
Verder vind ik je een prima kerel, alleen ik vind dat erg jammer. Het valt erg op.

Groeten, Ferry

Joun bericht:

Vriendelijke vriend, heb jij al weleens bedacht dat ik dat doe omdat er posts gereport worden met de vraag of er iets aan gedaan kan worden? Nee zeker he?

Ik verzoek je dan ook vriendelijk om heel rap op te houden met dingen insunueren. Word een beetje moe van jou en je medemembers die continue lopen te zeiken.

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 13:30 #37

• ciris
  • ciris's Avatar
  • Away
  • Administrator
  • Administrator

ManiacsHouse wrote: Als Fire als bijvoorbeeld admin zijnde zich zo kort door de bocht zou gedragen had ik ook net zo gereageerd als ik nu heb gedaan. Hoge bomen vangen veel wind.

Dat jij nu aangeeft dat de flames richting jou gingen zit wel wat in natuurlijk. Echter als je flames krijgt en ook andere mensen commentaar hebben op je handel en wandel dan moet jij je ook eens achter je oren krabben lijkt mij. Dat jij in pm's dingen typt als 'ik heb wel wat anders te doen dan het gezeur van members aan te horen' geeft mij genoeg reden om de vraag te stellen of iemand wel of geen admin moet zijn.

Weet niet hoor, maar als dat het pm tje is wat maniac bedoelt dan is dit het typische voorbeeld van stemmingmakerij en dingen uit zijn verband halen. Lees nu zelf eens wat maniac denkt dat ik heb gezegd en lees dan nog eens wat ik in de pm heb gezet.

Dit word echt het voorbeeld van een nutteloze discussie met het aanhalen van voorbeelden zonder de toedracht er bij te halen. Zoals ik dus al eerder zei, dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb en als je nog een beetje eigenwaarde en gezond verstand hebt hou je op met zoeken naar redenen om anderen zwart te maken. Neem een voorbeeld aan Harrie. Die durft tenminste te zeggen dat een ander ook wel een punt heeft. Ga echt eens kijken naar jezelf en vraag je af of je zelf wel zo goed en eerlijk bezig bent.

ciris out and stays out.

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 18:05 #38

• Tiuri2000
  • Tiuri2000's Avatar
  • Thank you received: 55
Ik zit niet te wachten op een oplopende discussie waarin dadelijk de ene PM na de andere gepost worden die bedoeld zijn als Personal Message, als je dat nodig vind om dat toch te doen ben je in mijn ogen alleen maar modder aan het gooien.
Uiteraard hoef ik dit topic niet te lezen en kan ik mij als niet medelevend of ongeïnteresseerd opstellen maar dan word ik ook al be(/ver)oordeeld tot een groep, dus daarom maar nog even onderstaande.

Blijkbaar is er het idee dat er verschil is tussen admins en members qua status, admins zijn in mijn ogen members met een extra functie die er slechts voor is om de boel draaiende te houden, dat modereren een van deze is, is niet meer dan logisch.
Admins, zijn ook mensen, net als ieder ander. Als er het idee is dat deze veel meer dan dat zijn hebben jullie het volgens mij mis, we zijn HuT met z'n allen, niet meer en niet minder en volgens mij staat het plezier voorop dat we samen hebben op de LANs en doordeweekse avondjes.

Dat er dingen zijn die duidelijk besproken moeten/kunnen worden, prima. Maak een nieuw serieus topic aan voor 1 probleem en heb het er over, nieuw probleem?->Nieuw topic. Uiteraard in het member forum.

Ik vind het jammer dat er op deze manier over zaken gesproken word, ik verwacht(e) eigenlijk wel wat meer van alle betrokkenen, dat is eigenlijk toch wel het enige direct persoonlijke wat ik hier nog over kwijt wil.

Tiuri Out.

HW Specs / ...as the saying goes, statistics are often used like a drunken man uses a lamp-post -- for support rather than illumination.

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 18:53 #39

• Firex
  • Firex's Avatar
  • Contributor
  • Contributor

" wrote: HuT[ Tiuri2000":2w8umpk5]Blijkbaar is er het idee dat er verschil is tussen admins en members qua status, admins zijn in mijn ogen members met een extra functie die er slechts voor is om de boel draaiende te houden, dat modereren een van deze is, is niet meer dan logisch.
Admins, zijn ook mensen, net als ieder ander. Als er het idee is dat deze veel meer dan dat zijn hebben jullie het volgens mij mis, we zijn HuT met z'n allen, niet meer en niet minder en volgens mij staat het plezier voorop dat we samen hebben op de LANs en doordeweekse avondjes.

_stupid

En de reden waarom ik de pm's heb gepost is omdat ciris vroeg om welke pm het ging.
Als iemand anders dit vroeg, had ik uiteraard geen antwoord gegeven.

Maniac zegt even gedag. 10 Jun 2009 19:19 #40

• Tiuri2000
  • Tiuri2000's Avatar
  • Thank you received: 55
Volgens mij doelde hij niet op een PM van jouw maar die van Maniac, zoals hij die zelf aanhaalt in zijn post net boven die van Ciris. Anyway, als hij de behoefte heeft dat toe te lichten dan zal hij dat ook nog wel doen.

HW Specs / ...as the saying goes, statistics are often used like a drunken man uses a lamp-post -- for support rather than illumination.
Moderators: Oemfoefoeciris