Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Maniac zegt even gedag.

Maniac zegt even gedag. 06 Jun 2009 14:16 #1

• ManiacsHouse
  • ManiacsHouse's Avatar Topic Author
  • Registered
  • Registered
  • Thank you received: 0
Aangezien Ciris het nodig vind bij kritiek per omgaande mijn account te disablen maar even een andere aangemaakt.

Nou het was een fijne tijd. Daarvoor allen dank. Helaas moet ik constateren dat er geen plek meer is bij HuT voor mensen die enigszins betrokken zijn en misschien wat aan te merken hebben. Buiten een aantal mensen daargelaten (die niet kunnen communiceren en dat nooit hebben geleerd blijkbaar en er zitten voor hun eigen status) vind ik jullie toffe gasten. Ik heb me bij Pep aangemeld voor de Lan als niet-member. Dus ik zal jullie nog wel een keertje zien. :D :lol:
Everbody is gay...
The topic has been locked.

Maniac zegt even gedag. 06 Jun 2009 14:48 #2

• Pepperana
  • Pepperana's Avatar
  • Proud member of 31gaming.nl
  • Thank you received: 31
Al met al jammer dat het allemaal zo gelopen is.
Dennis het gaat je goed.
The truth is stranger than fiction!

Maniac zegt even gedag. 06 Jun 2009 15:31 #3

• Firex
  • Firex's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 23
Maniac, ik vind het jammer, maar ik ben het wel totaal met je eens over wat hut nu is.

Je moet het gewoon maar even zien als een relatie, soms gaat het minder (zoals nu), dan moet je even doorbikkelen en dan gaat het weer goed.
Ik vind hut te mooi en het is me te veel waard om er mee te stoppen, jammer dat jij er niet zo over denkt.

Buiten dat vond/vind ik ciris reactie in je laatste topic, totaal niet admin waardig.

Hoop dat hut nog jaren blijft bestaan en als het even meezit met jou maniac en iedereen die er nu nog is.
Als ik nu naar de memberlist kijk, zie ik inderdaad meer admins dan members.

Al met al hoop ik dat je, je nog bedenkt met de lan.

Groeten, Fire

Maniac zegt even gedag. 07 Jun 2009 22:35 #4

• ManiacsHouse
  • Registered
  • Registered
En zo ziet men meteen wie je vrienden zijn en waar je echt wat aan hebt...
Everbody is gay...

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 08:22 #5

• TallManNL
  • TallManNL's Avatar
Wil je graag dat ik hier sentimenteel ga zitten doen?

Eerlijk gezegd hebben we genoeg lol samen beleefd maar gezien jij (en ook ik) soms nogal moeilijk zijn ging het ook niet echt lekker. Imo heb je de laatste tijd veel negatief zitten doen wat de stemming niet bevordert. Dat samen met het oneindige gekraak maakt me momenteel niet echt rauwig van je vertrek.
geheelonthouder met geheugenverlies.
Nietsnut in Denemarken

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 12:56 #6

• ManiacsHouse
  • Registered
  • Registered
Negatief? Ik heb een post geplaatst waar iemand niet echt blij mee was, dat is mijn inziens het enige wat 'ernstig' was (en dan nog ligt het er helemaal aan hoe je het bekijkt, een aantal members waren het toch met me eens). Chips is al een tijdje een issue wat ik me kan voorstellen. Redelijkerwijs probeer ik er rekening mee te houden, maar sorry dat schiet/schoot er weleens bij in.

Als we het over de algemene stemming hebben. Er waren wat plannen binnen HuT, dat er mensen zijn die daar kritisch tegenover staan of meer over willen weten vind ik meer dan normaal. Met hoeveel moeite het soms gepaard ging was gewoon vervelend. Dat er dan ook nog door admins (ik ga geen namen noemen) word gezegd dat men wel wat anders heeft te doen dan het gezeik van members aan te horen vind ik eerlijk gezegd grover dan een krakende zak chips. Dat is hoogstens irritant. Dat andere is laagdunkend over mensen spreken.
Duidelijk worden gezegd dat je onzin kletst als je vind dat het op sommige momenten wel erg rustig is op ts... Je spreekt je zorg uit. Maar nee je lult uit je nek en men vind het wel meevallen. Typische reactie van mensen die het weinig interesseert en voornamelijk bezig zijn met zichzelf.

Even op ts komen. Een standaard algemene (grappige) opmerking maken en dan door iemand (die vind dat hij wat te betekenen heeft tegenwoordig) afgebekt worden omdat je altijd ooooooh zo grappig bent.

Komt nog bij dat mensen zich aanbieden om e.e.a. eens uit te zoeken en op papier te zetten. Uiteindelijk word daar niks mee gedaan, persoon hoort niks meer. En word op ts zelfs uitgemaakt voor zeurdoos. Geen wonder dat zo iemand dan zijn gezicht niet meer laat zien.

Dat maakte het voor mij, zoals je het zelf ook zegt, niet zo rauwig om dan maar de beslissing te nemen voorlopig te vertrekken.

Oh ik zal best nog op ts te zien zijn. Vermaak me prima met Fire/Tyn/Pep/Harrie/Hein/wie vergeet ik/etc. Maar ik zie de meerwaarde niet meer om een hut-tag te hebben en daar een x bedrag per maand voor te geven. Ts is immers vrij toegankelijk.
Everbody is gay...

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 14:06 #7

• TallManNL
  • TallManNL's Avatar
Ik ga er hier nu even niet op in, wil je erover praten bied ik je aan dat op TS te doen een keer.
Nietsnut in Denemarken

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 15:37 #8

• Roodkapje
  • Roodkapje's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 47

ManiacsHouse wrote: Chips is al een tijdje een issue wat ik me kan voorstellen. Redelijkerwijs probeer ik er rekening mee te houden, maar sorry dat schiet/schoot er weleens bij in.

Geloof ik geen reet van !! Als ik kijk hoeveel ik erop let dat de rest geen bijgeluiden van mij op TS hoort dan kan ik vrij makkelijk concluderen dat jij er geen reet aan doet. Sowieso snap ik de behoefte niet om te vreten achter je PC, maar dat zal ik dan wel zijn... lekker vette zooi op mijn spullen : Nee bedankt!

Duidelijk worden gezegd dat je onzin kletst als je vind dat het op sommige momenten wel erg rustig is op ts... Je spreekt je zorg uit. Maar nee je lult uit je nek en men vind het wel meevallen. Typische reactie van mensen die het weinig interesseert en voornamelijk bezig zijn met zichzelf.

Dat maakt ook geen fuck uit en klinkt alleen maar van jouw kant als "Oh oh kijk nou hoe slecht het gaat. Allemaal de schuld van de organisatie van HuT. Ik kan/weet het beter" :roll:
Soms heb je tijd voor TS en soms niet. Dat er nu eenmaal een paar man zijn die constant online zijn is nou eenmaal gewoon omdat hun omstandigheden dat toelaten.

100% categorie /care....

Komt nog bij dat mensen zich aanbieden om e.e.a. eens uit te zoeken en op papier te zetten. Uiteindelijk word daar niks mee gedaan, persoon hoort niks meer. En word op ts zelfs uitgemaakt voor zeurdoos. Geen wonder dat zo iemand dan zijn gezicht niet meer laat zien.

En als jij niet achter elk iets binnen HuT een verhaal zocht dan was dat gedeeltelijk ook nooit gebeurt. Vuur in elke hoek zoeken ofzoiets was het spreekwoord geloof ik ??

Sowieso voor heel dit verhaal geldt wat mij betreft dat je ook eens naar jezelf moet kijken en proberen in te zien wat je verkeerd doet. Afschuiven op anderen is wel heeeel erg makkelijk.

Ik zal het maar niet hebben over dingen waar ik me al heel lang aan erger zoals jouw gedrag tegen over andere leden en admins.
Patent houder van "Operation Roodkapje" © ® \o/

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 15:56 #9

• Firex
  • Firex's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
@Tynus, Zou je die smiley misschien iets willen toelichten?

Waar word je zo misselijk/ziek van?
Is dat tegenover maniac, tegenover anderen, tegenover het hele gebeuren, tegenover hut, tegenover het vertrek (wat je misschien jammer vind), tegenover bovenstaand bericht?
Ik begrijp het niet helemaal.

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 16:07 #10

• [HuT] TyNuS
  • [HuT] TyNuS's Avatar
  • Registered
  • Registered
Sta een beetje versteld van de situatie fire, meer niet.

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 16:18 #11

• Pepperana
  • Pepperana's Avatar
Jij ook al Tyn.

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 16:29 #12

• ManiacsHouse
  • Registered
  • Registered
Over Tyn ga ik niks zeggen weet ook niet precies wat hij bedoeld. En dat moet hij zelf zeggen vind ik.
Feit is wel dat, al loop ik dan misschien te kilo utrecht tango-en, er het een en ander niet goed zit.
Everbody is gay...

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 17:21 #13

• Roodkapje
  • Roodkapje's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 47

ManiacsHouse wrote: Feit is wel dat, al loop ik dan misschien te kilo utrecht tango-en, er het een en ander niet goed zit.

:') Gaat ie weer ... loop eens een bedrijf binnen voor een weekje en zie hoe geweldig professioneel alles aangepakt wordt en er absoluut niks mis is :roll: LOL _schater
Patent houder van "Operation Roodkapje" © ® \o/

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 17:24 #14

• [HuT] TyNuS
  • [HuT] TyNuS's Avatar
  • Registered
  • Registered
_boink
:?:

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 18:15 #15

• Firex
  • Firex's Avatar
  • Contributor
  • Contributor

" wrote: HuT[ Roodkapje":38qw3kow]:') Gaat ie weer ... loop eens een bedrijf binnen voor een weekje en zie hoe geweldig professioneel alles aangepakt wordt en er absoluut niks mis is :roll: LOL _schater

Ik ben er van overtuigd dat maniac het niet heeft over de professionaliteit binnen hut.

Maar dat hij ervan baalt hoe het allemaal loopt de laatste tijd binnen hut.

Dat discussies en dergelijke als wij members het ergens niet mee eens zijn, worden afgekapt en/of licht worden afgeflamed en/of dat je wordt afgebekt.
Dat onze mening niet wordt gehoord en dat er weinig tot niks mee wordt gedaan.
Dat je, je mond niet open mag trekken als je het ergens niet mee eens bent. En dat er af en toe censuur wordt gepleegd.

En maniac heeft misschien inderdaad fouten gemaakt, maar ik ben er van overtuigd dat het hem spijt als dat zo is (maar dat is aan jou maniac).
Neemt niet weg dat er ook reacties zijn geplaatst tegen maniac (die hij wellicht lichtelijk aan zichzelf te danken heeft), die ik niet vind kunnen.

Dit zijn nu weliswaar allemaal negatieve dingen die de laatste tijd vaak spelen, die vast en hopelijk wel weer overgaan. Zolang er maar over gepraat wordt!!
Maar er zijn ook genoeg positieven dingen binnen hut en die winnen het bij mij. Jammer dat, dat bij maniac niet wint.
De vriendschap en de gezelligheid zijn er daar twee van. En zo zijn er nog genoeg andere positieven dingen op te noemen over hut.

Maar eerlijk is eerlijk, zijn chips probleem is een flink stuk minder geworden.

P.s. Deze post is naar niemand (negatief) persoonlijk gericht.

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 18:19 #16

• Pepperana
  • Pepperana's Avatar
Als ik dat zo lees Fire kun je wel met maniac mee gaan :| .
Wat een moeilijk gedoe allemaal.
Gelukkig heb ik het drukker met andere dingen dan dit.

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 18:43 #17

• Firex
  • Firex's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
Pep, ik ben er van overtuigd dat er voor alles oplossingen zijn.
Dat zit ook in één van mijn twee levens motto's:
- Voor alles is een oplossing
- En waar een wil is, is een weg (maar die speelt nu niet mee)

Zoals ik al aangaf is hut en de vriendschap met alle leden en admins me teveel waard, ondanks dat ik dingen zie die af en toe niet zo lekker lopen.
Ik heb geen problemen met iemand persoonlijk, vind jullie allemaal goeie mensen. En zou het bij elk lid als ook admin super jammer vinden als iemand vertrekt.

Alleen er zijn een paar dingetjes waar ik me aan erger en die niet zo lekker lopen.
En dat breng ik graag ter sprake, zodat er oplossingen kunnen worden gevonden of dat er over nagedacht/gekeken wordt.
En/of dat jullie gaan zien dat er iets speelt, wat sommige misschien niet inzien. Wat trouwens ook wel duidelijk is, vanwege het vertrek van suicyder en daarna ook maniac.

Ik zou ook graag het 50 jarige jubileum van hut nog willen meemaken, met alle leden van hut die er momenteel zijn inclusief maniac en suicyder.
Ik hoop dan ook van harte dat maniac als ook suicyder zich ooit nog bedenken.
Last Edit: by Firex.

Maniac zegt even gedag. 08 Jun 2009 22:55 #18

• TallManNL
  • TallManNL's Avatar
Als je dingen ter sprake wilt brengen fire, dan hebben we daarvoor het memberforum. Daar kan gewoon op een normale manier meningen worden gegeven/suggesties worden verkondigd.
Nietsnut in Denemarken

Maniac zegt even gedag. 09 Jun 2009 00:00 #19

• [HuT] TyNuS
  • [HuT] TyNuS's Avatar
  • Registered
  • Registered
Als je dingen ter sprake wilt brengen Roel onderbouw ze dan ook

Maniac zegt even gedag. 09 Jun 2009 00:04 #20

• TallManNL
  • TallManNL's Avatar
Fire wil dingen ter sprake kunnen brengen, ik wijs hem waar dat kan.
Nietsnut in Denemarken
Moderators: Oemfoefoeciris