Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: Tijd geleden

Tijd geleden 12 Oct 2008 13:11 #1

• MrBondt
  • MrBondt's Avatar Topic Author
  • Registered
  • Registered
  • Thank you received: 0
Hai,

Hoe is het met jullie? Het is echt een tijd geleden dat we bijna elke avond gezellig op DJMantri een lekker potje Battlefield 2 deden. :D

Ik ben zelf al een tijd gestopt met BF2, en ik heb nu een eigen clan met CoD4. Maar helaas heeft CoD4 niet de magie (mag ik het zo noemen?) die BF2 wel had, en eigenlijk vind ik CoD4 allang niet echt leuk meer.

Ik wilde gewoon even hallo zeggen tegen de mensen hier waar ik vele uren mee heb gespeeld, toen het topic op GoT nog open was, en we met de tag [GoT] op DJMantri speelden, soms met TS erbij. Namen die ik nog niet vergeten ben, Roodkapje, Oemf, Tallman, RedXRad, Hielko :)

Ook heb ik Bad Company op de PS3, maar het is helaas niet hetzelfde als BF2. Alleen maar retards die voor zichzelf bezig zijn :(

Nouja, ik hoop dat sommigen van jullie mij nog kennen :)

Mr. Bondt

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Tijd geleden 12 Oct 2008 17:15 #2

• Roodkapje
  • Roodkapje's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 47
Bondtje :cheer: Gezellig man !! :mrgreen:

Wat mij betreft ben je altijd welkom @ TS wanneer je maar wil ;)

Wij doen nog wel een beetje aan BF2 en verder doen we TF2/CS 1.6/CS:S/CoD4 (Nou ja ... Torque in ieder geval :lol: )/GTR2/RACE 07/GTR Evolution/OpenTTD en ook nog wat maffe meuk zoals Flatout Ultimate Carnage enzo.

P.S. : Jij deed toch een hele tijd het WhatPulse topic updaten ?? What happend ??

Patent houder van "Operation Roodkapje" © ® \o/

Tijd geleden 12 Oct 2008 18:53 #3

• Oemfoefoe
  • Oemfoefoe's Avatar
  • Away
  • Administrator
  • Administrator
  • Thank you received: 646
Hey Bondtje!! :cheer: _cheer

Leuk dat je ons komt opzoeken. We hebben altijd fijn met je 'ge-BF2t'.
Wij zelf hebben ons geprofileert tot een multigameclan, maar BF2 is weer gaan leven bij ons. Ondanks dat BF2 vol met bugs zit, is er toch nog steeds geen waardige vervanger.

Dus installeer BF2 en kom weer een keertje met ons mee knallen zou ik zeggen!

Onze teamspeak: 85.223.50.79:8767

Tijd geleden 12 Oct 2008 20:09 #4

• Klaassenster
  • Klaassenster's Avatar
  • Contributor
  • Contributor
  • Thank you received: 49
hehehe toevallig hebben we het de laatste LAN nog over jou/u gehad :D

[img].jpg
[url=http://www.speedtest.net:f27yqeup]
[/url]

Tijd geleden 13 Oct 2008 00:34 #5

• MrBondt
  • MrBondt's Avatar Topic Author
  • Registered
  • Registered

" wrote: HuT[ Roodkapje":2uq88lvr]Wij doen nog wel een beetje aan BF2 en verder doen we TF2/CS 1.6/CS:S/CoD4 (Nou ja ... Torque in ieder geval :lol: )/GTR2/RACE 07/GTR Evolution/OpenTTD en ook nog wat maffe meuk zoals Flatout Ultimate Carnage enzo.

Tja, ik speel niet echt veel spellen meer op de PC sinds ik een PS3 heb staan :P Mijn PC is nou 4 jaar oud, wel met tussentijdse upgrades hier en daar, maar draait dus lang niet alles meer. Nu ik erover nadenk, ik speel alleen nog CoD4 op de PC. In mijn clan zitten wel toffe mensen waarmee het wel bijna elke avond gezellig is in onze eigen server.

" wrote: HuT[ Roodkapje":2uq88lvr]P.S. : Jij deed toch een hele tijd het WhatPulse topic updaten ?? What happend ??

Nouja, ik begon het saai te vinden, en toen mijn statsbakscriptsel FUBAR ging, had ik er geen zin meer in. Hang nog wel altijd in #whatpulse op irc.tweakers.net :)

[HuT] Oemfoefoe wrote: Leuk dat je ons komt opzoeken. We hebben altijd fijn met je 'ge-BF2t'.

Haha, ja, inderdaad, de herinneringen... :D Ik moest opeens aan jullie denken toen ik de Battlefield theme hoorde op YouTube 8)

[HuT] Oemfoefoe wrote: Dus installeer BF2 en kom weer een keertje met ons mee knallen zou ik zeggen!

Onze teamspeak: 85.223.50.79:8767

Zal ik zeker een keertje doen, van de vakantie hoogstwaarschijnlijk :) Alleen toen ik een paar weken terug weer BF2 deed, kon ik er geen zak meer van XD. Naja, dat zou de pret niet moeten drukken, er waren vroeger altijd zat medics onder jullie :lol:

" wrote: HuT[ Klaassenster":2uq88lvr]hehehe toevallig hebben we het de laatste LAN nog over jou/u gehad :D

Positief hoop ik toch wel? ;)

Tijd geleden 10 Dec 2009 17:50 #6

• =]SC[=Pearljamfixed
  • =]SC[=Pearljamfixed's Avatar
  • Registered
  • Registered
Hoi ik heb na 4 jaar eindelijk weer eens bf2 kunnen installeren en het werkt . doen jullie dit nog of hebben jullie nu een andere game gevonden die je nu speelt?
was wel gaaf nog en keer
ps ben intussen niet meer =]SC[=pearljamfixed maar Fix alleen in bf2 wel omda er toen nog geen prefix was lol
groeten en de mzzl

Eat My Dust And Crawl In It Loser

Tijd geleden 10 Dec 2009 18:18 #7

• TallManNL
  • TallManNL's Avatar
  • Proud member of 31gaming.nl
  • Proud member of 31gaming.nl
Wij spelen hier nog altijd BF2 (een aantal dan). Verder wordt er van alles gespeeld. (oa. TF2, CoH)

Maar kom maar eens meeknallen. Voor TS2 mag je naar 85.223.50.79:8767 connecten.

geheelonthouder met geheugenverlies.
Nietsnut in Denemarken

Tijd geleden 10 Dec 2009 23:25 #8

• Oemfoefoe
  • Oemfoefoe's Avatar
  • Away
  • Administrator
  • Administrator
  • Thank you received: 646
Hey Tom!

Leuk dat je weer eens langskomt. En zoals TallMan zegt, kom weer eens gezellig met ons meeknallen. Je bent van harte welkom. _thumbsup

• Page:
  • 1
Moderators: Oemfoefoeciris